Kaebus on kliendi või patsiendi kirjalikult esitatud rahulolematuse avaldus kliiniku teenuse, suhtluse, arvelduse, ruumide või töökorralduse kohta. Kaebused palume esitada e-posti teel info@minukliinik.ee, suuliselt esitatud kaebused loetakse lahendatuks. Kaebuse esitamisel palume märkida nime, kontaktandmed, juhtumi kirjelduse ning soovitud lahenduse. Kaebus edastatakse juhatusele läbivaatamiseks.
Kaebuse kättesaamise kinnitame 3 tööpäeva jooksul ning sellele vastame hiljemalt 15 kalendripäeva jooksul. Kaebuste menetlemisel töötleme esitaja andmeid konfidentsiaalselt ning kooskõlas isikuandmete kaitse nõuetega.
Kui meiepoolne vastus ei sobi, siis on õigus pöörduda ka Terviseameti (teenuse kvaliteedi järelevalve) või Andmekaitse Inspektsiooni poole (isikuandmete töötlemise küsimused). Alates 01.11.2024 on võimalik taotleda hüvitist välditava tervisekahju korral kliiniku kindlustusandja kaudu, kelleks on PZU.